Dolar A.S. Mencari Sokongan Di Hadapan Ucapan Powell

  • February 28, 2018

GOLD

Emas telah memecahkan EMA 20-tahun ke arah bawah dan mendekati tahap harga 1313.77 yang mewakili tahap sokongan baru-baru ini. Penembusan tahap ini akan memberi berat kepada pergerakan menurun dan menghantar harga ke tahap harga 1303.45. Petunjuk Momentum menyokong sentimen menurun dengan lintasan menurun dan penembusan baris sifar pada MACD.
 
Impak: Pengerusi Rizab Persekutuan Powell dijangka bercakap pada 17:00 GMT + 2 dan data AFS Prelim A.S. akan dikeluarkan pada 15:30, yang mungkin memberi kesan kepada semua pasangan USD dan juga Emas.
 

SILVER

Segitiga menurun yang kelihatan pada carta Silver mengesahkan bahawa sentimen penurunan harga semasa mungkin akan berterusan. Punca dari segi segi tiga seolah-olah akan berlaku apabila pasangan bergerak dekat dengan puncak. MACD dan RSI mengesahkan sentimen menurun.
 

EUR/USD

Penembusan harga SMA rendah kepada sentimen penurunan harga untuk pasangan EUR / USD. MACD pantas menghampiri garisan sifar dan RSI mempunyai trajektori ke bawah. Masa rehat datang dengan peningkatan jumlah yang menunjukkan keyakinan yang kuat dari penjual.

 

USD/CHF

 
Pasangan USD / CHF sedang menguji paras harga 0.941 pada masa yang sama dengan memecahkan EMA 20-tahun ke atas. Petunjuk Momentum mempunyai trajektori positif dan volum telah meningkat ke arah kemajuan menaik.

Sign up to get started

Open Demo Account
Open Live Account
Promotions