Dolar Australia Menghadapi Data CPI Positif

  • April 24, 2018

 

AUD/USD

Pasangan AUD / USD telah memecah band Bollinger yang lebih rendah kerana Dollar AS menguasai tindakan harga untuk pasangan itu. RSI mengesahkan pasangan itu telah mencapai kedudukan terlebih jual, bagaimanapun, ia telah terhenti pada tahap sokongan 30. Lilin semasa dan kedudukan penutupannya mungkin akan menunjukkan tindakan harga masa depan bagi pasangan.

 

AUD/NZD

Pasangan AUD/NZD telah memecahkan band Bollinger atas namun sentimen kenaikkan tidak kelihatan semakin berkurangan. Petunjuk momentum mempunyai trajektori menaik yang tajam dan MACD mengalami pembalikan momentum pesat. Sasaran harga seterusnya untuk pembeli cenderung pada paras harga 1.073.

 

EUR/AUD

Euro terus mendapatkan keuntungan berbanding dengan AUD walaupun pada kadar yang agak perlahan dalam perdagangan baru-baru ini. Terdapat potensi peningkatan yang lebih tinggi mengikut indikator momentum. Walau bagaimanapun, pasangan itu mencapai tahap pasaran terdahulu pada paras harga 1.614 yang terletak berhampiran saluran band Bollinger atas. Ini menunjukkan bahawa kecenderungan kenaikan harga semasa mungkin berumur pendek.

 

AUD/CHF

Pasangan AUD / CHF sedang menguji EMA 20 hari ke bawah apabila kelantangan mula pudar selepas jangka hayat baru-baru ini. Ini mencadangkan pembeli kini bergerak keluar dari kedudukan. Petunjuk momentum mengesahkan kecenderungan menurun kerana MACD sedang mengalami pembalikan menurun.  

Sign up to get started

Open Demo Account
Open Live Account
Promotions